Prodej kolový traktor Deutz-Fahr DX 6.05 v aukci



























Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.


• Leistung: ca. 100 PS / 74 kW, Deutz 6-Zylinder luftgekühlter Dieselmotor
• Getriebe: mechanisches Synchrongetriebe, 20/20 Gänge
• Zapfwelle: 540 / 1000 U/min, manuelle Umschaltung
• Hydraulikanschlüsse: 2x DW vorne am Lader, 2x DW hinten
• Frontlader: Zenz S160P mit Euroaufnahme, Baujahr 2000
• Hydraulikleitungen mit Schnellkupplern am Frontlader
• Aktuell montiertes Greifgerät mit Parallelführung
• Betriebsstunden: 3.413 h (laut VDO-Stundenzähler)
• Kabine mit Rundumverglasung, Front- und Heckscheibe öffnend
• Mechanisch verstellbarer Komfortsitz mit Armlehne
• Heckkraftheber Kat. II mit Fanghaken, mechanische Bedienung
• Zugmaul und Oberlenker am Heck vorhanden
• 3-Punkt-Aufnahme, Unterlenker und Stabilisatoren vollständig
• Elektrik: Rundumleuchte, Front-/Heckbeleuchtung, Blinker
Kontakt:
Line Getrost – Surplex
E-Mail: zobrazit kontakty
Tel.: zobrazit kontakty
Getriebe: mechanisches Synchrongetriebe, 20/20 Gänge
Zapfwelle: 540 / 1000 U/min, manuelle Umschaltung
Hydraulikanschlüsse: 2x DW vorne am Lader, 2x DW hinten
Frontlader: Zenz S160P mit Euroaufnahme, Baujahr 2000
Elektrik: Rundumleuchte, Front-/Heckbeleuchtung, Blinker
E-Mail: zobrazit kontakty
Tel: zobrazit kontakty
Motorleistung: ca. 100 PS / 74 kW, Deutz 6-Zylinder luftgekühlter Dieselmotor
Deutz-Fahr DX 6.05 Traktor mit Frontlader Zenz S160P
Hydraulikleitungen mit Schnellkupplern am Frontlader
Aktuell montiertes Greifgerät mit Parallelführung
Kabine mit Rundumverglasung
Front- und Heckscheibe öffnend
Mechanisch verstellbarer Komfortsitz mit Armlehne
Heckkraftheber Kat. II mit Fanghaken
mechanische Bedienung
Zugmaul und Oberlenker am Heck vorhanden
3-Punkt-Aufnahme
Unterlenker und Stabilisatoren vollständig
Kontakt
Line Getrost – Surplex
• Power: approx. 100 hp / 74 kW, Deutz 6-cylinder air-cooled diesel engine
• Transmission: mechanical synchronous transmission, 20/20 gears
• PTO: 540 / 1000 rpm, manual switching
• Hydraulic connections: 2x DW at the front of the loader, 2x DW at the rear
• Front loader: Zenz S160P with Euro mount, built in 2000
• Hydraulic lines with quick couplers on the front loader
• Currently mounted gripper with parallel guide
• Operating hours: 3,413 h (according to VDO hour counter)
• Cab with all-round glazing, opening
front and rear window
• Mechanically adjustable comfort seat with armrest
• Rear linkage Cat. II with catch hook, mechanical operation
• Drawbar and top link available
at the rear
• 3-point mount, lower links and anti-roll bars complete
• Electrics: rotating beacon, front/rear lighting, turn signals
Contact:
Line Gerost – Surplex
E-mail: zobrazit kontakty
Phone: zobrazit kontakty
• Puissance : env. 100 ch / 74 kW, moteur
diesel 6 cylindres Deutz refroidi par air
• Transmission : transmission mécanique synchrone, 20/20 vitesses
• Prise de force : 540 / 1000 tr/min, commutation
manuelle
• Connexions hydrauliques : 2x DW à l’avant du chargeur, 2x DW à l’arrière
• Chargeur frontal : Zenz S160P avec support Euro, construit en 2000
• Conduites hydrauliques avec attaches rapides sur le chargeur
frontal
• Préhenseur actuellement monté avec guidage
parallèle
• Heures de fonctionnement : 3 413 h (selon le compteur d’heures VDO)
• Cabine avec vitrage sur tout l’pourtour,
lunette avant et arrière ouvrante
• Siège confort réglable mécaniquement avec accoudoir
• Relevage arrière Cat. II avec crochet de capture, à commande
mécanique
• Barre d’attelage et biellette supérieure disponibles
à l’arrière
• Montage 3 points, bras inférieurs et barres anti-roulis complets
• Électricité : gyrophare, éclairage avant/arrière, clignotants
Contact:
Line Gerost – Surplex
Courriel : zobrazit kontakty
Téléphone : zobrazit kontakty
• Potenza: circa 100 CV / 74 kW, motore
diesel Deutz a 6 cilindri raffreddato ad aria
• Trasmissione: meccanica sincrona, 20/20 marce
• Presa di forza: 540 / 1000 giri/min, commutazione
manuale
• Collegamenti idraulici: 2x DW nella parte anteriore del caricatore, 2x DW nella parte posteriore
• Caricatore frontale: Zenz S160P con attacco Euro, costruito nel 2000
• Linee idrauliche con attacchi rapidi sul caricatore
frontale
• Pinza attualmente montata con guida
parallela
• Ore di funzionamento: 3.413 h (secondo il contaore VDO)
• Cabina con vetri perimetrali,
lunotto anteriore e posteriore apribile
• Sedile comfort regolabile meccanicamente con bracciolo
• Sollevatore posteriore Cat. II con gancio di fermo, funzionamento
meccanico
• Timone e bracci superiori disponibili
nella parte posteriore
• Attacco a 3 punti, bracci inferiori e barre antirollio completi
• Impianto elettrico: faro rotante, illuminazione anteriore/posteriore, indicatori di
direzione
Contatto:
Linea Gerost – Surplex
E-mail: zobrazit kontakty
Telefono: zobrazit kontakty
• Vermogen: ca. 100 pk / 74 kW, Deutz 6-cilinder luchtgekoelde dieselmotor
• Transmissie: mechanische synchrone transmissie, 20/20 versnellingen
• PTO: 540 / 1000 tpm, handmatig schakelen
• Hydraulische aansluitingen: 2x DW aan de voorkant van de lader, 2x DW aan de achterkant
• Voorlader: Zenz S160P met Euro-vatting, bouwjaar 2000
• Hydraulische leidingen met snelkoppelingen op de voorlader
• momenteel gemonteerde grijper met parallelle geleider
• Draaiuren: 3.413 uur (volgens VDO-urenteller)
• Cabine met beglazing rondom, te openen
voor- en achterruit
• Mechanisch verstelbare comfortzitting met armleuning
• Achterhef Cat. II met vanghaak, mechanische bediening
• Dissel en topstang aan
de achterzijde leverbaar
• 3-punts bevestiging, trekstangen en stabilisatorstangen compleet
• Elektra: zwaailicht, voor-/achterverlichting, richtingaanwijzers
Contact:
Lijn Gerost – Surplex
E-mailadres: zobrazit kontakty
Telefoon: zobrazit kontakty