Forwarder Komatsu 855













Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího













Forwarder: Komatsu 855 (F564)
(Ref.Nr.:F564);
Rok: 2016;
Motohodiny: 14100;
Motor: AGCO Power, 66-AWF 6-cylinder 6,6l diesel engine with turbo and intercooler, 170 kW DIN (231 hp);
Systém řízení: Maxi PC X40;
Čistá hmotnost: 18 t;
Hmotnost nákladu: 14 t;
Nákladní plocha: Standart 3 bunks with wideners;
Převodovka: 8WD;
Pneumatiky přední náprava, velikost: 710x26,5;
Pneumatiky přední náprava, stav: 40%;
Pneumatiky zadní nápravy, velikost: 710x26,5;
Pneumatiky zadní nápravy, stav: 50%;
Model nakladače: Komatsu 130F;
Délka nakladače: 10m;
Sedadlo: BE-GE 3000;
Předehřívač (Webasto);
Sluneční clony;
Rádio;
Kamerové zobrazení: Zadní;
Pracovní světla: LED;
Plnící čerpadlo nafty;
Plnicí čerpadlo hydraulického oleje;
Centrální mazání;
Forwarder: Komatsu 855 (F564)
(Ref.Nr.:F564);
Year: 2016;
Motor h.: 14100;
Engine: AGCO Power, 66-AWF 6-cylinder 6,6l diesel engine with turbo and intercooler, 170 kW DIN (231 hp);
Control system: Maxi PC X40;
Net weight: 18 t;
Load weight: 14 t;
Load area: Standart 3 bunks with wideners;
Transmission: 8WD;
Tires front axle, size: 710x26,5;
Tires front axle, condition: 40%;
Tires rear axle, size: 710x26,5;
Tires rear axle, condition: 50%;
Loader Model: Komatsu 130F;
Loader Lenght, m: 10m;
Seat: BE-GE 3000;
Pre heater (Webasto);
Sun blinds;
Radio;
View Camera: Rear;
Working lights: LED;
Diesel refill pump;
Hydr. oil refill pump;
Central lubrication;
Forwarder: Komatsu 855 (F564)
(Ref.Nr.:F564);
Jahr: 2016;
Motorstunden: 14100;
Motor: AGCO Power, 66-AWF 6-cylinder 6,6l diesel engine with turbo and intercooler, 170 kW DIN (231 hp);
Kontrollsystem: Maxi PC X40;
Nettogewicht: 18 t;
Lastgewicht: 14 t;
Ladefläche: Standart 3 bunks with wideners;
Getriebe: 8WD;
Reifen Vorderachse, Größe: 710x26,5;
Reifen Vorderachse, Zustand: 40%;
Reifen Hinterachse, Größe: 710x26,5;
Reifen Hinterachse, Zustand: 50%;
Lader-Modell: Komatsu 130F;
Laderlänge, m: 10m;
Sitz: BE-GE 3000;
Vorwärmer (Webasto);
Sonnenschutz;
Radio;
Kamera anzeigen: Rückseite;
Arbeitsscheinwerfer: LED;
Diesel-Nachfüllpumpe;
Hydrauliköl-Nachfüllpumpe;
Zentralschmierung;
Forvarders: Komatsu 855 (F564)
(Ref.Nr.:F564);
Gads: 2016;
Motor h.: 14100;
Motors: AGCO Power, 66-AWF 6-cylinder 6,6l diesel engine with turbo and intercooler, 170 kW DIN (231 hp);
Vadības sistēma: Maxi PC X40;
Iekārtas svars: 18 t;
Krava: 14 t;
Kravas platforma: Standart 3 bunks with wideners;
Transmisija: 8WD;
Riepas priekšējā ass: 710x26,5;
Protektora atlikums pr. ass: 40%;
Riepas aizm. ass: 710x26,5;
Protektora atlikums aizm. ass: 50%;
Krāns: Komatsu 130F;
Izlices garums: 10m;
Krēsls: BE-GE 3000;
Autonomais sildītājs;
Saulessargi;
Radio;
Skata kamera: Aizmugurējā;
Gaismas: LED;
Degvielas uzpildes sūknis ;
Hidr. eļļas uzp. sūknis;
Centrālā smērēšana;
Forwarder: Komatsu 855 (F564)
(Ref.Nr.:F564);
Rok: 2016;
Motogodziny: 14100;
Silnik: AGCO Power, 66-AWF 6-cylinder 6,6l diesel engine with turbo and intercooler, 170 kW DIN (231 hp);
Układ sterowania: Maxi PC X40;
Waga netto: 18 t;
Ciężar ładunku: 14 t;
Obszar ładowania: Standart 3 bunks with wideners;
Transmisja: 8WD;
Opony oś przednia, rozmiar: 710x26,5;
Stan opon – oś przednia: 40%;
Opony oś tylna, rozmiar: 710x26,5;
Opony oś tylna, stan: 50%;
Model ładowarki: Komatsu 130F;
Długość ładowarki, m: 10m;
Siedzenie: BE-GE 3000;
Podgrzewacz (Webasto);
Rolety przeciwsłoneczne;
Radio;
Kamera: Kamera tylna;
Światła robocze: LED;
Pompa uzupełniania oleju napędowego;
Pompa do uzupełniania oleju hydraulicznego;
Centralne smarowanie;
Форвардер: Komatsu 855 (F564)
(Ref.Nr.:F564);
Год: 2016;
Мотор час.: 14100;
Двигатель: AGCO Power, 66-AWF 6-cylinder 6,6l diesel engine with turbo and intercooler, 170 kW DIN (231 hp);
Система управления: Maxi PC X40;
Масса нетто: 18 t;
Грузоподъемность: 14 t;
Грузовая платформа: Standart 3 bunks with wideners;
Трансмиссия: 8WD;
Колёса на передний мост, размер.: 710x26,5;
Колёса на передний мост, состояние: 40%;
Колёса на задний мост, размер.: 710x26,5;
Колёса на задний мост, состояние: 50%;
Кран, модель: Komatsu 130F;
Длина крана, м: 10m;
Сиденье: BE-GE 3000;
Автономный подогрев;
Солнцезащитные экраны;
Радио;
Камера обзора: назад;
Ксенон: LED;
Насос заправки топлива;
Насос заправки гидр. масла;
Центральная смазка;